info dle zákona 106/1999/Sb.

Autor: webmaster <tomas(at)krivanek.eu>, Téma: info dle 106/99 Sb., Vydáno dne: 29. 11. 2004

Povinné položky podle Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě způsobem umožňujícím dálkový přístup podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

     тмин

č.

Název položky a komentář k obsahu

шафран

1.

Úplný oficiální název povinného subjektu.

Obec Petrov

2.

Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost.

Princip činnosti na základě zákona o obcích 128/2000 Sb.

3.

Popis organizační struktury povinného subjektu.

Zvolené 7 členné zastupitelstvo ve složení:

Starostka – Wolfová Dana
1.místostarosta - Menclová Pavlína
2.místostarosta - Šefl Josef
členové:
Benedikt Štěpán
Hessingová Iveta
Lesák Jiří
Lukinič Vladimír 

Pracovnice Obecního úřadu: Kratochvílová Radka, Brennová Ludmila

 

4.

Kontaktní poštovní adresa, tel, fax, oficiální e-mail, jiné možné spojení.

Obec Petrov,

Hlavní 30,

252 81

Tel/fax 241 950 648

e-mail.: starostka@petrovuprahy.cz
datová schránka - e5mauud

 

5.

Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti.

Komerční banka, as.

pobočka Praha – Zbraslav

č. účtu 10 327-111/0100

6.

Identifikační číslo organizace (IČO).

00241539

7.

Daňové identifikační číslo (DIČ). (jen je-li obec plátcem DPH)

CZ00241539

8.

Údaje o schváleném i upraveném rozpočtu, zveřejnění výkazů za uplynulý rok.

www.mfcr.cz

9.

Místo a způsob, jak získat příslušné informace.

Obecní úřad Petrov

úřední hodiny:

Pondělí a středa   8,00 - 16,00 hod.

nebo na tomto oficiálním webu obce

10.

Kde lze podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí.

Viz bod 9

11.

Místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutí povinného subjektu a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, která je třeba dodržovat při těchto činnostech.

Dtto

12.

Název příslušného formuláře a způsob a místo, kde lze takový formulář získat.

Dtto

13.

Popisy postupů (návody pro řešení životních situací)

vyhlášky, předpisy

14.

Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí.

Obecně závazná vyhláška obce Petrov č. 1/2017 o zákazu požívání alkoholu na některých veřejných prostranstvích.

Obecně závazná vyhláška č. 2/2016 o nočním klidu

Obecně závazná vyhláška č. 1/2015 o stanoveni systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňlování komunálních odpadů a nakládání se stavebním odpadem na územi obce Petrov

Obecně závazná vyhláška č. 2/2012 o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování odpadu.

Obecně závazná vyhláška č. 1/2012 o místních poplatcích.

Zásady pro způsob a provedení označování ulic a ostatních veřejných prostranství názvy a označování budov čísly pro území obce PETROV.

Obecně závazná vyhláška obce Petrov č. 2/2011 o regulaci hlučných činností

Obecně závazná vyhláška obce Petrov č. 4/2008 o stanovení koeficientu pro výpočet daně z nemovitostí.

Obecně závazná vyhláška obce Petrov č. 2/2008 o pravidlech pro pohyb psů na veřejném prostranství v obci včetně přílohy č. 1 k OZV č.2/2008.

15.

Sazebník úhrad za poskytování informací.

vydán

16.

Výroční zpráva o činnosti subjektu v oblasti poskytování informací. (§ 18 zákona č. 106/1999 Sb.- povinnost zveřejnit do 1. března za předcházející kalendářní rok)

viz dokumenty OÚ

17.

Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu.

Obec nemá